lunes, 14 de febrero de 2011

San Valentín ha muerto



3 comentarios:

  1. Mira tinc un amic, que a la seva parella no la té el facebook... i jo no ho entenc gaire... del facebook jo sempre he dit que fas l'ús que vols, perquè en el fons comparteixes la informació que vols, jo no ...poso el meu estat civil... doncs els que són els meus amics que els veig fora del facebook, ja ho saben, i els altres que estan al facebook i no els veig, no els importa... dels amics del facebook, per una llei natural "facebookera" ja els pots anar classificant, els que et segueixen el teu mur, els que només comenten les fotos que podem penjar, els que no actualitzen mai,... tots ells són amics... però no ens enganyem amics al facebook... que no vol dir amics a la vida real... doncs és a la vida real on demostres el que és un amic... i no pas al facebook... i per cert... em quedo amb el llibre i la rosa de Sant Jordi :) Feliç diaaaaaaaaa!!! Una abraçada!!!

    ResponderEliminar
  2. Jo vaig crear un perfil fals, de noia, i em vaig fer "amiga" d'una noia. Fins i tot em van dedicar cançons a la radio amb el nom de noia falsa. Un divendres em va dir que anava a un refugi de cap de setmana. Suposo que hi ha mil refugis a catalunya per anar. Però va ser coincidencia que amb la meva parella i una parella "d'amics" anessim al mateix refugi al mateix dia. Em va fer gràcia dir-li i es va posar contenta.
    Lo pitjor va ser que de voler anar d'incògnit a la realitat va ser nefast. Només hi eren elles i nosaltres. O tenia fàcil per descobrir-me. Però només ens vàrem anar mirant i no va passar res.
    El dilluns al facebook li vaig dir qui era, i li va fer molta gràcia. Però al comentar-li a la meva parella, no li va fer tanta.
    Al final vaig borrar facebooks i derivats i vaig decidir no entrar a buscar "amics" ficticis per por a perdre els reals ( i evitar problemes caserus)

    gitanillodecorbata

    ResponderEliminar
  3. Imma, hay palabras que encierran un significado muy flexible. Amigo significa diversas cosas en funión del ámbito en el que se pronuncia. Y creo que todos lo entendemos.
    Cuando hablamos de amigo de facebook todos entendemos que no se trata de amigos íntimos. Ni siquiera de alguien con quien tienes un trato más o menos cotidiano. Facebook no está pensado para tener sólo a tus amigos del alma. Su función es otra.
    Respecto a la información que cuelgas, yo la gestiono. No cuelgo cosas que no quiero que la gente sepa. Si voy a algún sitio, si tengo una opinión hiperdestructiva de alguien... Facebook (o las redes sociales en general) no implican la obligación de sobrepasar líneas que tú conscientemente te marques.

    ResponderEliminar