jueves, 14 de julio de 2011

Jo confesso

Un llibre, una obra de teatre, monòlegs, mil seccions de ràdios, tertúlies , columnes, blogs ... Tot ha sorgit a partir de la meva solteria. El primer post d'aquest BLOG es diu SOLTERONA



El meu monòleg Gintònic comença així: Hola, Sóc L'Imma Sust, tinc 35 anys i sóc soltera :-)
La gent em pregunta: Tot el que dius a la tele i al teatre es veritat? i jo sempre dic... si, clar que si,. Sempre he sigut una dona sensible i romàntica però també terriblement exigent. Sobretot amb mi mateixa i la meva felicitat. Sempre he tingut clar que estar sense parella no es cap putada, es una realitat i un estat que es pot portar amb molta dignitat. El que no es pot aguantar de cap de les maneres, es estar amb algú per estar. Jo sempre he tingut això molt clar i així ho he expressat al meu llibre i a múltiples seccions de radio, consultoris sentimentals i articles ... que si algun dia tinc parella, aquesta serà la Bomba! i que la recerca d'algo tan màgic, concret i perfecte per mi, fa que una es tiri molts anys de la seva vida sense parella. També us he de dir, que un cop trobada la persona, una se sent molt orgullosa del seu passat, de la seva vida, dels seus ideals i de la seva paciència. Mai he perdut l'esperança. I el temps m'ha donat la raó. Ja ho deia, fa uns anys al meu llibre Solters Convençuts ... “M’agraden els homes molt homes, amb talent, amb un gran sentit de l’ètica i un bon cul. Des de petiteta, que en lloc d’esperar un príncep blau, que espero un Bruce Springsteen que doni sentit a la meva existència i que m’estimi per sempre ... mentrestant, aquesta dona que ja passa dels 30, seguirà esperant al seu príncep amb una guitarra sota el braç”Que ningú s’espanti, no surto amb el Bruce Springsteen ... el meu príncep es molt millor :-)

Ara mateix estic treballant al programa COMER BEBER AMAR que aviat s’estrenarà a ANTENA 3 i el setembre vinent seguiré col•laborant al DIVENDRES de TV3. Però m'agradaria seguir parlant de relacions, de solteria, de l'amor, de les parelles... Si algú de vosaltres té un programa de radio o tele i em vol, que sapigueu, que el deixar de ser soltera no m'ha deixat sense arguments sinó tot el contrari, en tinc mes que mai! i com la cosa està fatal i enviar currículums es una cosa com antiga, aprofito les xarxes socials per demanar-vos a tots, que compteu
amb mi :-)

Sóc l'Imma Sust, tinc 37 anys , busco feina i estic enamorada :-)

1 comentario:

  1. Ays princesa, como te quiero!!!!!!!!!! TU AMIGA COMODÍN... ;)

    ResponderEliminar